29.05.2007

Bæhæ .


De tre første timene på skolen, leste vi i et hefte. Og de tre siste, fikk alle andre utenom meg, Nora, Lena, Kaja og noen flere lov til og reise hjem! Det var URETFERDIG! bare for de ikke har et liv, så de velger å reise på skolen for å se en dårlig film i fire timer, skal de få lov å dra hjem? I tilegg var det for et halvt åt siden! BÆSJ! Men vi så også en film. Aner ikke hva den het. Tror det var noe med frihet. Det handla om en mann som var blitt dømt til livstid x2, men han var uskyldig. Han ble voldtatt av noen menner i fengselet. "Lederen" deres ble kalt "sykesøsteren" av de andre fangene. Han var homofil, og voldtokk derfor halve fengselet. Og fengsel vaktene banka folk så de nesten døde, eller døde. Og direktøren var ganske dum. Han fikk mannen (som var uskyldig dømt) til å gjøre drittjobbene. Ikke vaske å pusse, men å føre regnskap over "Dirty money" eller noe. En ganske bra film egentlig.
Jeg har sett ganske mange filmer i det siste jeg, rart. Til torsdagen skal jeg se pirates! Den skal vist være dårlig, men det tror jeg ikke på. Jeg vet den er bra. For Johnny Depp er med, og han er verdens flinkeste!
Etterpå skal jeg leke med kjæresten min. Flate jeg elsker og si det!

2 kommentarer:

Terese sa...

Jeg fikk gå hjem tidlig, jeg fikk gå hjem tidlig :D

-Terese

Lady Natalie sa...

bæsj .

-Marte Natalie