07.06.2007

No more braceface .

HOHO! jeg fjerna hele den dumme reguleringa idag! men jeg må bruke gom. Det er super bæsj, fordi det gør litt vondt. Så klarer jeg ikke og si R og S når jeg har den på. Så jeg høres ganske CP ut, men det gjør ikke noe. For jeg har ikke regulering mer :D Jeg og Joakim tokk av reguleringa nesten samtidig. 3 minutter i mellom eller noe.
Gunn-Marit skal kjøpe parfyme til meg. Jeg aner ikke hvem jeg ønsker meg. Jeg øsnker meg Poisen-Dior, men den har Toria. Så ønsker jeg meg litt den herre Live-J.Lo, men den er så søt. Så ønsker jeg meg den eple tingen fra DKNY, men den har Noren. Jeg ønsker meg bare det alle andre har. Men Darling-Kylie er også i grunn ganske god. den er ganske damete, men egentlig veldig god. Så ønsker jeg meg Anna Sui parfyma. Are you dead yet-COB er kul. Bare så du veit det. I morgen kommer Toria og Kiine ! :D Så, på fredag er det konsert. Der skal Eirik spille! Så skal jeg til tøsberg fra fredag-Søndag. Oh, jeg gleder meg. vi har muntlig engelsk på fredag. Det gleder jeg meg veldig mye mindre til. jeg gleder meg egentlig ikke noe.

Ingen kommentarer: