02.06.2007

Sims 2 er best .

Jeg har fått sims 2 !! Men siden jeg har retard PC, kan jeg ikke spille det på min, men jeg kan spille det på "familie PC'en" som mamma kaller det. Det er veldig gøy spill. Jeg har laget en super kul familie, som heter Cobain til etternavn. Sønnen, Kurt, har fått seg en kjæreste også! Hun er blond, går i rosa klær og heter Amanda. De passer ikke sammen syntes jeg. Jeg laget Kurt og Donald veldig pene. Hedvig og Helle er også kule. Donald og Hedvig vil ikke ha sex. Jeg tror de må kline litt mer eller noe, for det kommer aldri opp som et alternativ. Hedvig ble matforgiftet. Skjønner ikke hvordan jeg fikk det til, men jeg tror det var fordi jeg tvingte henne til å spise råtten mat. Jeg er ikke sikker, men jeg tror det. I morgen er det "Barnasdag" :D Da skal jeg leke i byen. Jeg skal kanskje til Tøsberg også, men det er ikke sikkert ennå. Jeg kjeder meg. Klokka er 01:25, så ingen er på msn. Eller, ingen jeg liker å prate med. Jeg skal kjøpe leopard sko. De er veldig fine.

Ingen kommentarer: